divendres, 26 de desembre del 2008

Nova York ciutat de pilota

Pareix mentida pero no ho és. A Nova York es juga pilota, senyors. Vaig poder comprovar-ho aquest setembre. Per tot arreu dels cinc districtes n'hi ha frontons del tipus europeu. Parets amb tres canxes per jugar a la manera internacional.
Jo estigué en les canxes que hi ha al cantó de 4thst amb 6th Av.
Quan vaig dir que era d'spanya i que jugava "handball", com li diuen ells, varen flipar tant o mes que quan jo vaig trobar a internet la página www.handballcity.com. Neil va ser el meu guia presentant-me les personalitats del joc presents a les cantxes i jugadors que m'ensenyaren els merits del joc. Tots aguantaren les meues preguntes i la meua torpeza jugant una modalitat que no havia vist mai, quan ja em costa fer paper a les nostres.
Per últim vaig assistir a un campionat femení per parelles que s'havia organizat. Ací us deixe fotos y videos de la visita. En elles apareixen Neil, Carl (un exjugador i entrenador apassionat), i alguns jugadors.